De siste ukene har vi hatt ekstra fokus på å få nye medlemmer i foreningen. Derfor er vi stolte av at vi i ukene fremover vil presentere flere nye. I dag ønsker vi JM Auto velkommen!

En av de bedriftene som nylig har meldt seg i Arendal Næringsforening er JM Auto. Daglig leder Ove Hagen gleder seg til å bli kjent med resten av våre medlemmer, og ser på medlemskapet som en viktig arena for å få et større nettverk.

- Helt klart. Jeg har hørt mye positivt om foreningen, og dersom et medlemskap hos dere kan føre til at vi får ny kunnskap om ting, og at det kan generere god butikk i tillegg, - ja da er jo dette en perfekt kombinasjon, sier Ove Hagen og smiler.

Nye lokalerVi treffer Volvo- og Renaultsjefen i de splitter nye lokalene på Stoa en tirsdag formiddag. Her oser det av design, store vindusflater, flotte biler og hyggelige ansatte.- Ja, vi er stolte av det nye bygget vårt. Det har 4000 kvadratmeter og er den nyeste Volvo-/Renaultbutikken i landet, sier en stolt daglig leder.

BilmessesuksessNår vi treffer Hagen er dette rett etter at Bilbransjeforbundet i A-Agder har avviklet den store bilmessa på Sam Eyde Vgs. Han er strålende fornøyd med arrangementet, og forteller at forretningen allerede har signert tre nybilkjøp som følge av messa.- Vi er veldig fornøyd. Om ikke kontraktene signeres på messa, så selger vi alltid litt mer i etterkant. At vi flyttet arrangementet fra byen og opp på Sam Eyde Vgs, gjorde visst ingenting. I løpet av de to dagene messa varte var det cirka 7000 bilglade mennesker innom, smiler han.

Jubileum og høstjaktI år er det 25 år siden JM Auto startet sin virksomhet og ble forhandler for Volvo og Renault. Hagen selv har vært med helt fra starten som daglig leder, og kan dermed feire sølvbryllup med jobben i år.Han trives fremdeles godt som leder, men er svært nøye med å nevne alle sine 27 medarbeidere både på verkstedet, del-lageret, salgsavdelingen og i administrasjonen.- Det er takket være gode og solide medarbeidere at dette har gått bra. Alle må dra i samme retning for at det kan bli en suksess, minner han om.

Høstjakta er i gang...I anledning jubileet vil det skje mye hos JM Auto utover høsten.- Vi er som andre. Høstjakta på kundene er i gang! gliser Hagen, og forteller at de vil ha flere kampanjer gående utover høsten.- Høsten er en god tid å selge bil på, for da kommer jo 2015-modellene på markedet, minner Ove Hagen om.Besøk JM Auto på deres hjemmeside: http://jmauto.no/