God sommer!

Vi legger bak oss et aktivt halvår i Arendal Næringsforening.

Vi er glad for å erfare at foreningen blir tatt med i mange viktige prosesser i Arendal og generelt på Sørlandet.

Dialogen med det politiske og administrative Arendal er konstruktiv og god, og igjennom en rekke plansaker blir vår stemme hørt. Det er viktig at våre medlemmers interesser blir ivaretatt.

Hjemmeside På vår hjemmeside presenterer vi hver uke en ny bedrift blant vår store og innholdsrike medlemsmasse. Det er gøy å lese om variasjonen i vårt lokale næringsliv, som består av dyktige og kompetente mennesker. Vår hjemmeside: www.arendalnaeringsforening.no.

Høst Vi har en spennende høst foran oss som starter opp med Arendalsuka i august. Dette er en arena vi bruker helt bevisst for å knytte kontakter og bygge nettverk. Når vanskelig saker skal gjennomarbeides er et slikt nettverk uvurderlig.

ArendalsUka Du som medlem blir invitert til et par konkrete møter under Arendalsuka hvor det er anledning til å komme i direkte dialog med nasjonale politikere. Følg med på vår arrangement kalender på hjemmesiden.

Vi legger også opp til en pub kveld litt tidlig på høsten og flere faglige frokostmøter er på gang.

Følger du oss på Facebook? Søk Arendal Næringsforening og trykk «Liker», så får du daglig informasjon om relevante ting for vårt lokale næringsliv.

Aller først står sommeren for tur.

Vi ønsker alle en deilig Arendals sommer og god ferie!

Arendal Handelskammer og Arendal Næringsforening i sommer

Vi tar ferie fra 11. juli til 5. august. Våre handelskammer tjenester er imidlertid operative og tilgjengelige i hele ferien.

Ved behov for handelskammer tjenester:

ta kontakt med Morten Haakstad på tlf.: 901 57 899 eller

e-post: morten@arendalchamber.no.