Nils Olaf Evensen, daglig leder ved STS Fagstillas, er fornøyd med det nye telefonsystemet fra Phonero.

Nå kan han også gjøre seg mer utilgjengelig for uønskede telefoner.

Vi sparer både penger og ressurser på å ha det nye telefonsystemet.

Det gjør det lettere for oss når det er lagt inn flere valg på telefonen, slik at de som ringer oss kommer til de rette personene. Da blir det mindre belastning på sentralbordet, merker Evensen.

 

Mange medlemmer tegnet avtale

Flere av medlemsbedriftene i Arendal Næringsforening har tegnet avtale med telefoniselskapet Phonero etter at de lanserte en kampanjepris for alle i næringsforeningen. For Evensen, som er mye på farten, er telefonsystemet med innebygget sentralbord gull verdt.

Han vil råde andre bedrifter til å gå over til det samme, både fordi det frigjør mer tid for de ansatte og fordi det er en gunstig avtale som medlem av Arendal Næringsforening.

Den avtalen Arendal Næringsforening har med Phonero er godt under prisen vi ville betalt ellers.

Vi sparer 50 % på telefonutgiftene våre, sier Evensen som har omtrent 80 ansatte ved bedriften.

Han synes det også var enkelt å installere systemet, og Phonero gav god oppfølging.

 

Bedrifter i alle størrelser
Phonero leverer mobilabonnement og moderne telefoniløsninger til bedrifter i alle størrelser. Mer enn 30.000 bedrifter på landsbasis har gått over til å bruke tjenestene deres etter at de ble etablert i 2008.

Telefoniselskapet har hovedkontor i Kristiansand og regionskontorer i Oslo, Stavanger, Bergen, og Trondheim.

Nils Olaf Evensen, daglig leder i STS Fagstillas, merker at det nye telefonsystemet siler henvendelsene bedre og skaper mindre trykk på sentralbordet.
Nils Olaf Evensen, daglig leder i STS Fagstillas, merker at det nye telefonsystemet siler henvendelsene bedre og skaper mindre trykk på sentralbordet.

Tekst og foto: Birte Hegerlund Runde