Styret i Arendal Næringsforening UNG (ANF UNG) består av en engasjert gjeng som brenner for å bygge broer mellom næringslivet i Arendal og omegn og unge mennesker i regionen. Styret har blant annet ansvar for gjennomføringen av arrangementer med faglig innhold og sosiale aktiviteter, og er drivkraften bak foreningen som forener bedrifter med morgendagens arbeidstakere og ledere.

Denne høsten har vi fått nye personer inn i styret. De nye medlemmene er Fredrik Kullerud, konsulent i Q3 Parters, Katinka Bogaard, daglig leder og kraftanalytiker i Volt Power Analytics, Henrik Engeland, salgskonsulent og prosjektleder i Hetland Agder og Simen Wik, daglig leder i Frameworks, som alle vil jobbe sammen med resten av styret med organisering og drift av ANF UNG.

Vi er takknemlige for at så mange flinke folk ønsker å delta i ANF UNG. Vi gleder oss til å samarbeide med å bygge videre på nettverket for alle unge i Arendal med interesse for næringslivet, og tilby interessante og spennende sosiale arenaer for faglig utvikling og nettverksbygging. Da er det også viktig at vi får inn flere engasjerte personer som kan bidra med nye perspektiver, sier Tara sammen med de eksisterende styremedlemmene, Fredrik, Runa og Eivind.

Om ANF UNG

Arendal Næringsforening UNG er et nettverk for unge i Arendal med interesse for næringslivet. Nettverket har som formål å tilrettelegge for faglig utvikling og sosiale aktiviteter for å styrke samspillet mellom unge og næringslivet. Gjennom vårt arbeid ønsker vi å:

• Vise at Arendal er et attraktiv sted å bo for unge
  • Fremheve profesjonelle muligheter i Arendal
  • Tilby faglig påfyll og personlig utvikling
  • Skape en sosial arena for unge mennesker i Arendal
  • Tilrettelegge for ungt entreprenørskap

Hvis du er mellom 20 og 40 år, liker å skape noe eller bare være sosial med likesinnede som har interesse for næringsliv, så er ANF UNG noe for deg, uavhengig om du er student eller yrkesaktiv.

Les mer og bli medlem