I dagens konkurranse om de kloke hodene, holder det ikke å bare tilby gode jobbmuligheter. Det må også være et inspirerende miljø som støtter deres personlige og profesjonelle utvikling. Nettopp dette er det Arendal Næringsforening UNG vil gjøre noe med, som nylig var på besøk hos VIKING på Tromøya med sine medlemmer.

Gjennom faglige samlinger, sosiale møteplasser og samarbeid med næringslivet, ønsker vi å vise at Arendal er mer enn bare en vakker by ved kysten – det er et sted hvor man kan bygge en spennende karriere og et rikt liv. Men en slik satsing krever ressurser og penger.

Hvem gjør det mulig?

Hittil har Arendal Næringsforening dekket kostnadene for ANF UNG, men som alle andre merker vi økende utgifter i disse tider, derfor trenger vi flere samarbeidspartnere. Vi er glade for å kunne annonsere at vi har lykkes med å sikre støtte fra tre nye, viktige samarbeidspartnere som alle gjør sin del for næringslivet i Arendalsregionen: VIKING Life-Saving Equipment, Å Energi, og Sharebox. Deres engasjement gjør at vi kan fortsette å tilby våre medlemmer verdifulle møteplasser og nettverksmuligheter.

Tusen takk til våre samarbeidspartnere – bidragene er avgjørende for at vi kan arbeide for å skape et godt miljø for ungt talent i regionen vår.

Behov for flere støttespillere

Selv om vi har kommet langt, er vi fortsatt ikke i mål. Vi trenger flere bedrifter som ser verdien av å investere i fremtiden til Arendal. Med nødvendig støtte kan vi fortsette å tilby et lavterskeltilbud for unge som ønsker å utvikle seg faglig og personlig, samt oppdage karrieremulighetene som finnes her.

Er du eller din bedrift interessert i å bidra til å gjøre Arendal til et attraktivt sted for unge talenter? Ta kontakt med oss for en prat om hvordan vi kan samarbeide. Din støtte kan være avgjørende for at flere unge velger å bli og bygge sin fremtid i vår region.

Vil du være med på laget? Ta kontakt med styreleder Simen Wik i dag!

e-post: simen.wik@frameworks.no
telefon: 40400088

Neste arrangement

For de som er interessert i å bli med i ANF UNG, inviterer vi til vårt neste arrangement hos Sharebox på Hisøya tirsdag 22. oktober klokken 17. Her får vi en unik mulighet til å lære om hvordan de har skapt et helt nytt marked med sitt produkt. Arrangementet er åpent for alle, helt gratis og inkluderer enkel mat og drikke.

Les mer og meld deg på