Hadde det ikke vært gøy å glede seg til neste gang noen spør «hva driver du med»?

Lær effektiv kommunikasjon av Innoventis Peder Tellefsdal.

 

Hender det at du er i tvil om markedsføringen din treffer dem du vil nå, og om du får mer tilbake enn det du investerer?

Vi lever i en tid med overflod av informasjon, og det er ikke enkelt å fange folks oppmerksomhet.

Heldigvis finnes det tidløse prinsipper for effektiv kommunikasjon som ikke har endret seg selv om omgivelsene har endret seg. Innoventis Peder Tellefsdal gir en gratis introduksjon til Storybrand - et rammeverk for meisle ut de sentrale talepunktene som kan brukes i all kommunikasjon og markedsføring.

Når de tas i bruk, får du en mye tydeligere kommunikasjon, folk forstår hvilke problemer du løser, hva som er unikt ved deg og hvilken verdi du skaper.

 

Påmelding i linken over.

Peder Tellefsdal: Senior kommunikasjonsrådgiver og partner i Innoventi - Tidligere stabssjef for byrådet i Oslo og politisk rådgiver for Høyre - Utdannet samfunnsviter fra Universitetet i Oslo - Mastergrad i strategisk kommunikasjon og storytelling fra handelshøyskolen BI - Sertifisert i markedsførings-rammeverket "StoryBrand" - Gir ut sin første bok i juni, som handler om å kommunisere effektivt til et moderne publikum - Hans TEDx talk har 1,7 millioner visninger.
Peder Tellefsdal: Senior kommunikasjonsrådgiver og partner i Innoventi - Tidligere stabssjef for byrådet i Oslo og politisk rådgiver for Høyre - Utdannet samfunnsviter fra Universitetet i Oslo - Mastergrad i strategisk kommunikasjon og storytelling fra handelshøyskolen BI - Sertifisert i markedsførings-rammeverket "StoryBrand" - Gir ut sin første bok i juni, som handler om å kommunisere effektivt til et moderne publikum - Hans TEDx talk har 1,7 millioner visninger.