Har du profil på LinkedIn, men vet ikke helt hvordan du kan utnytte potensialet? Bli med på nettmøte torsdag 29. april 08:30 og hør Ståle Stenersen fortelle hvordan du kan vinne flere kunder, skape en profesjonell merkevare og bygge nettverk.

Nettmøtet er et samarbeid mellom Markedsforum og Arendal Næringsforening.

I dette nettmøtet får du innblikk i hvordan strategisk bruk av LinkedIn kan hjelpe deg å skape flere forretningsmuligheter, bygge et sterkere nettverk og utvikle din karriere. Du vil lære konkrete strategier og taktikker for å markedsføre deg selv og din kunnskap på en smart måte – på verdens største profesjonelle medieplattform.

Innhold
Vi går gjennom det grunnleggende du behøver å kunne for å bruke LinkedIn målrettet, slik at det gir deg og din virksomhet flere forretningsmuligheter.

Du kommer til å få innblikk i:
• Hvordan bruke LinkedIn for å utvikle ditt profesjonelle nettverk
• Hva du konkret må gjøre på LinkedIn for å gjøre deg interessant
• En enkel metode for å knytte deg til kvalitetskontakter på LinkedIn
• Rett måte å legge ut oppdateringer på LinkedIn, for å skape maksimalt engasjement
• Hvordan selge profesjonelt på LinkedIn, slik at du bygger langsiktige relasjoner som leder til mer lojale kunder
• 5-stegsmetodikken for din LinkedIn-suksess og hvordan du bruker LinkedIn på en smart måte til å skape ny business

Om Ståle Stenersen
Fra LinkedKurs stiller LinkedIn-sertifiserte foreleser og coach Ståle Stenersen. Ståle viser deg hvordan du kan utfordre tradisjonell markedsføring og skape flere salgs- og forretningsmuligheter ved å utnytte digitale plattformer bedre.

Ståle har variert bakgrunn fra utdanningssektoren, dagligvare- og sportsbransjen, og fra markedsføring og ledelse – nasjonalt og internasjonalt. Han er lektor og har mastergrad i ledelse, samt utdanning i økonomi og salg. Han er sertifisert rådgiver innen optimalisering av digital markedsføring, samt mentor og internasjonalt sertifisert Neuroscience Coach.

08.00 Teamsmøtet åpnes – frokost i fellesskap
08.30 «LinkedIn – slik utnytter du potensialet» v/ Ståle Stenersen

Vi starter med frokost i fellesskap og en hyggelig prat for alle som ønsker det. Ståle Stenersen holder på i ca en time, og deretter blir det mulighet for å stille spørsmål :)

PÅMELDING
Påmelding senest onsdag 28. april kl. 12.00.

Medlemmer i Markedsforum og Arendal Næringsforening deltar kostnadsfritt på frokostmøter – det er inkludert i medlemskapet.

Lenke til dette møtet vil bli sendt ut i forkant.

Velkommen!