Asplan Viak er et av landets ledende rådgivningsselskaper innen plan, arkitektur- og ingeniørfag. Vi er alltid helhetlige i vår tilnærming, med høy kompetanse innen alle faser av et prosjekt. Vi mener de mest nyskapende og bærekraftige løsningene oppstår gjennom tverrfaglighet og ikke ved å jobbe med hvert enkelt fag isolert. Alt vi leverer skal være fremsynt, varig og helhetlig.

Vår kompetanse og våre tjenester skal primært brukes i oppdrag hvor bærekraft er en viktig dimensjon. Vi forplikter oss til rapportering på en trippel bunnlinje, der miljø- og samfunnsmessige effekter av driften er likestilt med mål for økonomiske resultater. Vi legger stor vekt på at hver enkelt medarbeider er bevisst på at våre faglige handlinger setter avtrykk; i nærmiljøet, i våre prosjekter og gjennom vårt miljøengasjement.

Lokal tilstedeværelse
Asplan Viaks kompetanse finner du fra Tromsø i nord til Kristiansand i sør, med over 1200 medarbeidere fordelt på 32 kontorer.

Kompetanseområder

• Arkitektur