ØNSKER DU MER KUNNSKAP OM PROSJEKTLEDELSE?

Kurset «Grunnlaget for vellykkede prosjekter» gir deg grunnleggende kunnskap og ferdigheter innenfor faget prosjektledelse. Det passer for prosjektledere og prosjektmedarbeidere som er ferske eller erfarne, fra offentlige eller fra private virksomheter, og som jobber med små og store prosjekter.

Du vil lære om:

Prosjektmodeller; faser, krav og beslutningspunkter
Kunde-/leverandørperspektiver
Prosjektmål og business case
Organisering, roller, ansvar og mandat
Planlegging og oppfølging av omfang, tid og kostnad
Håndtering av usikkerhet
Suksesskriterier for å lykkes med prosjekter

Kurset er basert på god praksis i prosjektledelse og er fundamentert på Project Management Institutes «A Guide to The Project Management Body of Knowledge» som er den ledende internasjonale standarden i prosjektledelse.

KURSGJENNOMFØRING

Kurset gjennomføres i henhold til «flipped classroom» konseptet med e-læring og 1 dag i klasserom. Etter påmelding får en tilgang til et e-læringskurs som gjennomføres på 2-3 timer. E-læringskurset inneholder 12 korte leksjoner som alle avsluttes med oppgaver. Deltakerne møter så til 1 dag i klasserom godt forberedt med felles kunnskap og terminologi fra e-læringskurset. Klasseromsdagen vil inneholde en god blanding av teori, diskusjoner og praktiske øvelser.

KURSHOLDER

Kursholder er Otto Husby, fra Cimple Technology AS. Kursholder har 20 års erfaring fra praktisk prosjektledelse og opplæring for selskaper som Statoil, Telenor, Hydro, Riksrevisjonen, Kongsberggruppen, FMC, Statsbygg, Skanska, Handelshøyskolen BI, NTNU med flere.

KURSARRANGØR

Kurset arrangeres av Agdering og Arendal Næringsforening, i samarbeid med Cimple AS. Cimple AS står for den faglige delen samt e-læringskonseptet i dette kurset.

PRIS PÅMELDING

Kurset koster kr 3.200,- for Agdering og Arendal næringsforenings medlemmer, og 3.900,- for ikke-medlemmer. Prisen inkluderer e-læring, 1 dag i klasserom, kursmateriell og lunsj/kaffe.

Etter påmelding får deltakere tilgang til e-læring (meget enkelt og brukervennlig).

For påmelding : benytt skjemaet nedenfor.

Se betingelser ved påmelding: http://cimple.no/betingelser/

HVA TIDLIGERE DELTAKERE SIER OM KURSET

”Nyttig innføring i prosjektarbeid, med en introduksjon på e-læring først som bidro til at en var godt forberedt til en lærerik kursdag. Godt planlagt og inspirerende undervisning som vi kommer til å følge opp med videre kurs.”
– Tonje Castberg, Senior Claims Advisor hos Gard

”Kurset fungerte veldig bra, e-læring i forkant av kursdagene gjorde at jeg fikk mer igjen for innsatsen. Kan anbefales!”
– Robin Scotland, Driftsleder Marine Harvest

- bevis at du er menneskelig