Arendal Næringsforening har nylig inngått avtale med telefonselskapet Phonero slik at medlemmene kan få en gunstig bedriftsavtale på telefoni.

Phonero er en av Norges største operatør av telefoni til bedrifter. Vi leverer til både små og store kunder i hele Norge. Målet vårt er å alltid være best på bedriftstelefoni, sier Kristin Espegren, Bedriftsrådgiver i Phonero og kontaktperson for Næringsforeningen.

Sterk teknisk og praktisk

Arendal Næringsforening er glad for å kunne tilby sine medlemmer en meget gunstig avtale om mobil- og telefonitjenester. Morten Haakstad, leder av Arendal Næringsforening er overbevist om at det er penger å spare på denne avtalen.

- Phonero, som ble etablert i Kristiansand og vokst til å bli en av de store arbeidsgiverne på Sørlandet, har ikke bare et av markedets beste tilbud, men de har også sterke tekniske og brukervennlige løsninger. Vi vet at mange medlemsbedrifter, store som små, kan dra nytte av denne avtalen. Gjør din bedrift den tjenesten å ta en prat med Kristin Espegren, så vil du se at dette er gunstig, sier Haakstad.

Sentralbordplattform

Phonero er i dag et heleid datterselskap av Telia Company og leverer samme gode dekning. Telia har vunnet flere landsdekkende dekningstester, bl.a. Tek.no i 2016 og 2017, og jobber hele tiden mot å ha det beste telenettet.

- Vi har alle de tjenestene som trengs for å drive en bedrift, og ligger foran både på brukervennlighet og innhold i tjenester, som sentralbordfunksjon og kostnadskontroll for å skille mellom jobb og privatbruk på en enkel måte. Vi skal også være lengst fremme med utvikling av nye produkter, sier Espegren, og trekker frem fleksibilitet som en av styrkene Phonero har.

Her kan du lese mer om avtalen (link i logo):