Serit Østereng IT har har tre lokalkontorer på Sørlandet. Et i Arendal, Kristiansand og Lyngdal. I Arendal har vi et sterkt kompetansemiljø innen rådgivning og leveranse, og et bredt spekter av IT-tjenester til bedriftsmarkedet.

Vårlange historie starter helt tilbake til 1938, og dette har gitt oss unik en mulighet til bygge opp en solid kunnskap om våre kunder og deres forretningsdrift. Det er et godt utgangspunkt for å lykkes i vår målsetning om å inspirere, levere og forbedre. Vi vil alltid sette av tid til å forstå din forretning og gi gode råd får valg av løsning. Vi vil være en kompetent, nytenkende og langsiktig partner som tar ansvar for din forretningsutvikling.

Vi gjør våre kunder effektive og lønnsomme

Vi i Serit  Østereng IT lever av å gjøre våre kunder mer effektive og lønnsomme. Vår løsning er komplett; produkter, programvare, opplæring og kundestøtte kan alt leveres og vil inkluderes i en og samme månedspris. Dette er fullt ut skalerbart opp og ned. Det kreves ingen annen investering utover den tiden vi trenger med din bedrift. Sammen tilpasser vi våre tjenester til din organisasjon slik at resultatet blir optimalt.

• Besøksadresse: Frolandsveien 6 4848 Arendal
  • Telefonnummer (bedrift): 45259010